Advertisements

10-Day Green Smoothie Cleanse Review| Days 1-5 Snack ideas + Tips

Advertisements

You're watching 10-Day Green Smoothie Cleanse Review| Days 1-5 Snack ideas + Tips

Vistas: 0

Added 1 year ago
Comment

Rate:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
( 0 %)

  1. Lacy Bird says: July 29th, 2022 at 3:20 am

    Confident to say i tested negative again for genital warts which i suffered for 2 years with the help of Dr.ademise on youtube might as well wanna recommend him for this

  2. April Groomes says: July 29th, 2022 at 3:23 am

    She has excellent snacks!! Glad I watched her on Day 1

  3. Tecora Rogers says: July 29th, 2022 at 3:23 am

    😆 🤣 😂

  4. Deeja THE Diva says: July 29th, 2022 at 3:24 am

    Please subscribe to my channel !!

  5. Flora ‘Rosie’ Murillo says: July 29th, 2022 at 3:26 am

    Girl, I’m laughing 😂 with the poops!!

  6. That detox tea….. baby it’s no joke I lost 8 pounds by drinking that tea.

  7. Rachel Frazier says: July 29th, 2022 at 3:31 am

    Thank you for sharing…..I am over here rolling about the farts cause it’s real 😂😂😂😂😂

  8. She almost favors Brandy 💖

  9. Ladies aldi’s has alot of organic food get that stuff from aldi. They have the seas also.

  10. Stephanie Miller says: July 29th, 2022 at 3:33 am

    I’m done……on the flood right now

  11. Jessica Griffin says: July 29th, 2022 at 3:33 am

    Oh my the "poots"🤭

  12. Eva Johnson says: July 29th, 2022 at 3:34 am

    Hello I’m starting my diet today don’t have the book but do you drink the detox tea every night I had snake on some nut and apple with peanut butter and drinking my water

  13. My Lifestyle Prescription says: July 29th, 2022 at 3:36 am

    Thank you for this video. The snack ideas will help me through. Will check out the blog!

  14. Glitter Bug says: July 29th, 2022 at 3:37 am

    Lol you are toooo cute! I was cracking up!!

  15. Michelle Spikes says: July 29th, 2022 at 3:38 am

    🤣🤣🤣

  16. BANDOLEIRO says: July 29th, 2022 at 3:39 am

    Do you girl beautiful!!!! Vc é linda. Muito bela. 🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟

  17. Patty Borden says: July 29th, 2022 at 3:42 am

    I have this book and was excited to come across this video. Sorry but not encouaging. Would be better if you actually blogged….. details, details, details. Not a very helpful video

  18. Michella Martinez says: July 29th, 2022 at 3:44 am

    Did you get emotional 😭? On day 5 I felt so upset!

  19. Tamela Wade says: July 29th, 2022 at 3:45 am

    Has anyone used the Okibetonic Secrets to lost a ton of weight? Simply just do a google search. On there you will discover that an awesome guidelines about how you can lost tons of weight. Why don’t you give it a chance? perhaps it’s going to work for you too.

  20. I did green smoothie cleanse while drinking ginger and Keylime infused water and I’ve had excessive toxic smelling diarrhea for almost two weeks but I stopped the green smoothies 5 days ago. What is going on? I thought that I could have a stomach bug because my stomach hurts off and on throughout the day,but no one else in my family is sick. My hubby drank some of the same smoothie and he’s fine. I have 2 small rashes now and feel extremely fatigued. I am literally on the toilet with watery diarrhea every 10 to 15 minutes mainly at night. I went to the E.R. and they said that I’m not dying but they don’t know what is going on. The top middle of my stomach is where the pain is. Somebody call J.J. !!! 🤣😢🤣😢😂😢😢

  21. blackunicorn says: July 29th, 2022 at 3:46 am

    "I have cheated every single day, because that’s what I do"
    GIRL SAME BYE😭😭

  22. shameka walker says: July 29th, 2022 at 3:46 am

    Where did you get your blender from?😊

  23. April Groomes says: July 29th, 2022 at 3:47 am

    She perfect. 👌🏾😍

  24. I’m on day one and needed this comic relief 😂.

  25. LOL!!!!!!

  26. Recheal j says: July 29th, 2022 at 3:49 am

    Living with genital warts was the worst situation i’ve ever been in but finally tested negative today after using the herbal medication i ordered from Dr.ademise on youtube

  27. NYC Get Social says: July 29th, 2022 at 3:50 am

    Do you have to add the Stevia sweetner?

  28. Ingrid Duncan says: July 29th, 2022 at 3:51 am

    Lol you’re a comedian, thanks for the laugh and the smoothie info.

  29. 😂😂

  30. Leon Mics says: July 29th, 2022 at 3:52 am

    God bless Dr Alaho Olu on YouTube for curing me and my girlfriend from HPV. I’m very grateful to you sir..

  31. Thanks so much for this video…Your videos are always beautiful & neat… I’m going to try this

  32. Divine Tax and Credit Education says: July 29th, 2022 at 3:57 am

    I am hollering about the poops 🤣🤣🤣 baby I can agree the poops are HORRIBLE!!!! 🥴🥴🥴🥴

  33. she scared herself with her own fart.

  34. MSU Spartans says: July 29th, 2022 at 3:59 am

    Think I may be reaching the end of this. My stomach just decides on its own to go on a 24 hour cleanse lol without me eating or drinking anything for it. Has a mind of its own. At least 16 times since 10am yesterday. I don’t understand. Didn’t do 1 thing different then what I always do

  35. This is one of the worst videos I’ve ever watched. Insufferable!! She keeps screaming at her kid, edit that shit out, no one cares what your kid is doing. Way too long a video, as she rambles and rambles on about poots. Grow up, it’s called gas. As an adult, you are allowed to stop using 4 year old words. It’s not cute. Then she rambles on and on about redoing her kitchen and other projects to "get through this". It’s 3 meals a day, people. You aren’t shipwrecked somewhere for a year trying to figure out how to pass the time. Given all the food she cheated with, there is no way she lost weight, but I couldn’t take anymore of this video so turned it off. Don’t care to hear how she finished up, but bet she isn’t telling the whole truth if she says she lost 10+ pounds. This video should have been about a minute long if she edited down to what anyone cares to hear.

  36. Lol

  37. I have a question. In this book, Day 1 recipe is Berry Green and the ingredients are:
    3 handfuls spinach
    2 cups water
    1 apple, cored, quartered
    1 cup frozen mangos
    1 cup frozen strawberries
    1 handful frozen or fresh seedless grapes
    1 stevia packet (add more to sweeten, if necessary)
    2 tablespoons ground flaxseeds
    OPTIONAL: 1 scoop of protein powder
    ARE THESE INGREDIENTS FOR THE WHOLE DAY, OR FOR 1 SMOOTHIE OUT OF THE THREE?

  38. How long did smoothie farts last for lol I’m starting this diet… thanks for all your tips. You are soo funny!

  39. Daeja Daniels says: July 29th, 2022 at 4:09 am

    Do you need a juicer for this ?

  40. LOL…you have me cracking up here. About to start Day 1.

  41. MSU Spartans says: July 29th, 2022 at 4:09 am

    My body is deciding to cleanse by itself without me doing anything. Why now I don’t know. It just does shit without my consent. I didn’t do one thing for this to happen. I’ve went like 14 times since this morning. Just does things on its own without my consent or want. Same thing happened like 3 years ago. I hope it’s over soon it’s really annoying

    The dumb donkey SOB I live with would probably tell me to drink pepto bismol to stop it lol. If I ever asked his opinion on anything. But I’m not gonna do anything to stop it. Just gonna let it play out until hopefully it’s done. Just let it clean or whatever tf it’s doing. Like I said my body does things without my permission. But it’s so much that it’s making me fuckun tirsty

  42. Tatiana Herbert says: July 29th, 2022 at 4:13 am

    Thank you fr your video lool. I’m on day 5 ! and was looking what the hell, is this normal??

  43. You had two babies this is nothing lol. Thank you for this video

  44. MSU Spartans says: July 29th, 2022 at 4:15 am

    Not sure but this is what I believe happened. I think cuz of how much I eat my stomach and colon accumulated so much. But because that my insides are so strong n healthy that it just doesn’t accept badness around it. So the only thing it can do is reject it and flush it out. Not sure but this is what I best think happened. And hope I’m right. I think I am cuz this is basically a damn natural cleanse lol it flushed itself. Plus nothing else is wrong with me. Just that I had to keep running to the bathroom lol it’s not like something casing it I’m very healthy. So I think that’s what it is. I think the immune system inside is so healthy that the colon just won’t accept badness around it. And it just flushed out on its own. With that being said my interior is not nearly as strong as it used to be. And it’s caused by my situation. One being horrible awful sleep every single day without fail. My little nausea and headache is no doubt caused by that and mega stress. My recovery of anything is nowhere near it used to be. Years ago there’s no way I’d feel side effects of something like this. My interior while still really good probably idgaf what it is. But whatever it is is nowhere near what it was before. And it’s cuz of all that

  45. Urijah Doyle says: July 29th, 2022 at 4:17 am

    How effective is Custokebon Secrets? I have heard numerous amazing things about this popular fat burn method.

  46. Shamar Chapman says: July 29th, 2022 at 4:18 am

    How effective is Custokebon Secrets? We’ve noticed many amazing things about this popular fat burn diet plan.

  47. Anita Gordon says: July 29th, 2022 at 4:18 am

    You are real, beautiful and funny

  48. Danielle Arbelo says: July 29th, 2022 at 4:18 am

    Omg I am dying laughing! This is hilarious! & also super helpful for the smoothies lol gonna start next week!

  49. Tomorrow I’ll start it
    Whos gonna start it with me guys?
    I’m 68kg wana loose 13kg

  50. Destiny Clay says: July 29th, 2022 at 4:19 am

    If you want to lose fat, you should look up Custokebon Secrets on google. They will make it easier to get the body you should have.

SIMILAR VIDEOS

Bestselling Products

cs_image_0

Add A Miracle Nutrient To Coffee Or Tea To Effortlessly Empty Your Bowels Every Morning.


cs_image_1

Brand New Probiotics Designed For Your Teeth, Gums Health And For Lasting Fresh Breath.


Read Review
cs_image_2

Get Fungus-free Healthy Nails And Skin, Without Worrying About Itching Or Foul Smell.


cs_image_3

Touch Your Soul In A Way That Allows You To Step Into Your Full Potential And Self Love.


Read Review
cs_image_4

Learn How You Can Stop Tinnitus And Hearing Loss In Their Tracks Today.


cs_image_5

Discover How Women And Men Over 50 Are Dropping Pounds Like Crazy With A Simple Daily Ritual...


Read Review
cs_image_6

You Can Regain Your Balance Like Any Young Person.


cs_image_7

Simple Exercises Eliminate Tmj Pain And Permanently Heal It Within Days.


cs_image_8

Support Vision Health With Nature's Secret For Healthy Eyes And Vision Formula.


cs_image_9

Septifix Fixes All Your Septic Tank Issues Saving You A Small Fortune Every Year.


cs_image_10

Quickly Cure Your Acid Reflux And Enjoy Permanent Freedom From Heartburn .


cs_image_11

This Simple Water Hack Helps You To Lost Pounds While You're Sleeping.


Read Review
cs_image_12

A Delicious All-natural, Scientifically-backed Formula That Burns Fat Quickly And Effectively.


cs_image_13

Discover The Three Scientific And Vital Keys To Restoring And Boosting Your Fantastic Brain Health.


cs_image_14

Naturally Get Rid Of Arthritis In 21 Days Or Less 100% Guaranteed.


cs_image_15

The Number #1 Selling Fat Loss Solution For Women. Get Started Today.


cs_image_16

Perfect And Powerful Formula, Which Consists Of Amazing Oils And Plants To Grow Healthy Hair.


cs_image_17

The First Ever Enzyme Formula Designed For Weightlifters, Bodybuilders And Athletes.